.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عمارت شهرداری افتتاح شد.!
مشکلات ساری حل می شود؟
در شهر ساری مردم از کنده کاریها فریاد می زنند ! وسائط نقلیه هم از چاله چوله ها ناله سردادند ، چرا شوراو شهرداری فکری به حال این معضل بزرگ نمی کند؟ مردم می خواهند بدانند در شهر ساری چه کسی پاسخگوی این همه مشکلات است ...
مشکلات ساری حل می شود؟

یکی از کاربران شمال نیوز با مطلب ارسالی خود تحت عنوان " چه مشکلی از ساری حل می شود "  از طولانی بودن زمان انجام پروژه های شهر ساری انتقاد کرد.

وی در مطلب ارسالی خود آورده است:

عمارت شهرداری ساری با یک برنامه وسیع و با حضور مدیران و مسئولین استانی و شهرستان افتتاح گردید. این ساختمان شروع عملیات ساخت وساز آن از سال 1376 آغاز گردیده بود و قریب به 12 سال برای ساخت آن زمان صرف گردید.

ابتدا لازم است از کلیه کسانی که در پایان دادن به این پروژه تلاش کردند تشکرنمایم؛ اما این سو ال در ذهن شهروندان ایجاد شده است که چرا در شهر ساری تمامی پروژه ها با صرف زمانی طولانی ساخته می شوند.

آیا قیمت مصالح و ابزار و هزینه کارگر و غیره در سال 76 همان بوده است که امروز پرداخت شده است.؟چه کسانی در امر ساخت و سازها مصامحه وسستی می کنند تا هزینه ای که توسط مردم تامین شود با چندین برابربرگرده ی آنان سنگینی کند . باید در روز افتتاح این عمارت آقایان به این موضوع توجه می کردند که چرا ساختمان 11 طبقه شهرداری با 6 میلیارد تومان هزینه ساخته شده است؟ آیا نمی شود برای اجرای پروژه ظرف زمانی مشخص نمود تا حیف و میل در بیت المال و سرمایه مردم صورت نپذیرد.؟

در شهر ساری مردم از کنده کاریها فریاد می زنند ! وسائط نقلیه هم از چاله چوله ها ناله سردادند ، چرا شوراو شهرداری فکری به حال این معضل بزرگ نمی کند؟ پروژه ای مانند ترمینال دولت با صرف هزینه گزاف آن هم مانند عمارت پس از 12 سال افتتاح شد.اما چرا از این مجموعه استفاده نمی شود؟. مردم می خواهند بدانند در شهر ساری چه کسی پاسخگوی این همه مشکلات می باشد. ما انتظار حل ترافیک را نداریم ، مردم انتظار بازگشایی بزرگراهها و خیابان های عریض و طویل را ندارند چون به این نتیجه رسیدند که توان در مدیران اجرای ، شهردار و شورا وجود ندارد؛ اما انتظار دارند که شهر را همان گونه که تحویل گرفتند حداقل کارهای روبنایی آن را انجام دهند.

کمربندی جنوبی که نتوانست مشکلی از ترافیک را حل کند؛ چون ابتدا و انتهای آن به میدان امام و بلوار کشاورز که پر جمعیت ترین نقطه ساری هستند وصل می شود.

کمربندی شمالی و شرقی که هنوز در پیچ و خم تعویض پیمانکار و عدم تامین اعتبار در گردش هستند و شهر همانیست که بوده است.

عمارتی که با 6 میلیارد هزینه توسط مردم ساخته شده است چقدر در حل مشکلات مردم ساری می تواند اثر گذار باشد؟آیا به دلیل بلندی عمارت و زیبایی آن دیدگاه مدیران شهری هم بلند و زیبا می شود.؟آیا آنان هم می توانند با بلند نظری مشکلات مردم را حل کنند؟ یا اینکه فقط ساختمان عوض شده است. اعضای شورای شهر ساری و جناب آقای شهردار؛ مردم همچنان منتظرند ببینند که شهر ساری کی و چگونه آباد می شود؟. مرکز استانی که از ابتدایی ترین امکانات شهری شامل پارک ، مراکزتفریحی ، ساحل زیبا و ... بی بهره است.

رستم دهقان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 1 اسفند 1388
واقعا درست گفتید. شهردار محترم که همیشه در جلسات مهم خواب هستند و ... و اعضای محترم شورای شهر فقط به فکر تهیه گزارش مردم فریب برای انتخابات آینده اند. احتمال می رود که مجموعه شهرداری ساری با مکانیکهای جلوبندی سازی قرارداد همکاری بسته اند و نمی توانند چاله های تمام خیابانها را برطرف کنند. ای کاش دوباره آقای رئیس جمهور به ساری بیایند تا حداقل خیابانهای اصلی آسفالتشان نو نوار شود و حداقل چاله های این خیابانها برطرف شود. ای کاش ... ای کاش ...
شهروند ساري 3 اسفند 1388
اينقدر خوب و زيبا حرف دل ما را گفتيد كه نتوانستم نظرم را در اين خصوص بيان نكنم.
متأسفانه شهر ساري از مركز مازندران بودن فقط نام آنرا يدك مي كشد.
من نظرم را در مورد شهردار ساري در قالب يك سوال خيلي ساده بيان مي كنم: بنظر شما از شهردار شهري كه با سر و وضع ناآراسته (موهاي نامرتب و ... )در تلويزيون ظاهر مي شود، آيا مي تون انتظار داشت كه شهر زيبايي بسازد؟؟
و يك موضوع ديگر كه مطمئناًَ خيلي ها به آن توجه نكرده اند:
خدا رو شكر ما اينقدر در مي آوريم كه هزينه تعميرات جلوبندي خودروي خود را كه بر اثر شرايط بسيار نامطلوب خيابانها در شهر ساري خيلي زود به زود دچار خرابي مي شود پرداخت كنيم،‌اما آيا فكر نمي كنيد ضرر هاي مالي ناشي از وارد كردن بي رويه قطعات خودروها از كشورهاي خارجي بر پيكره نظام اقتصادي كشور به مراتب بيشتر و زيانبارتر است؟؟؟؟؟ آنهم در شرايطي كه زير بار انواع و اقسام تحريم ها ناچار به تأمين قطعات مورد نياز خودروها هستيم؟؟؟؟؟
چقدر به اين موضوع فكر كرده ايد كه سوخت فراواني ناشي از توقف هاي پياپي در هنگام عبور از چاله هاي خيابانها اتلاف مي شود.......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.977 seconds.